fbpx
184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

art3

Wstałeś lewą nogą? Chodzisz podirytowany? A może wiecznie towarzyszy Ci uczucie senności? Przyczyny mogą być rózne, ale zacnzijmy od pierwszych godzin tego dnia.

Dzwoni budzik, otwierasz oczy, wstajesz i myjesz zęby, a nastepnie zabierasz się za ŚNIADANIE. No własnie, o ile o pastach do zębów nie wiemy zbyt wiele, tak o zdrowym odżywianiu i wpływie jedzenia na nasza psychikę i samopoczucie możemy mówić bez końca.

Spójrz na swój talerz – owsianka, bułeczka z serem lub dżemem, rogalik czy jogurt z solidną porcja muesli? Brzmi smacznie, w większosci nawet zdrowo, a jednak….

wszystkie te posiłki to potęzny zastrzyk….węglowodanów. Sprawiają one że czujemy się senni, ociężali. Na co więc zamienić ukochane kanapki i owsianki? 

Na śniadania białkowo-tluszczowe. Bazując na dobrych tłuszczach Twoje śniadanie da Ci uczucie sytości, wspomoże odchudzanie i zmniejszy ochotę na słodycze w ciągu reszty dnia, a dodatkowo zapewni solidny zastrzyk energi.

Mamy więc dla Was kilka sprawdzonych przepisów, naszych ulubionych!

 

  1. Ulubione śniadanie Kamila: jajecznica na oliwie połączonej z maslem podana z pomidorem szpinakiem i papryką
  2. Ulubione śniadanie Daniela: omlet z chorizo i suszonymi pomidorami
  3. Twarozek kokosowo-orzechowy
  4. Tofucznica 

 

Oczywiście, każdy człowiek to inne potrzeby, inny organizm. Jednak podstawowe ‘’dobre zwyczaje’’ pasują nam wszystkim. Spróbujcie zamienić swoje klasyki na coś nowego z menu białkowo-tluszczowego. Dajcie nam znać jak się czujecie, a może macie już swoje sprawdzone przepisy na białkowo-tłuszczowe śniadania?

 

ADD COMMENT
Translate »